نماشویی با طناب

نماشویی با طناب
نماشویی با طناب

شاید بسیاری از مواقع که در حال گذر از خیابان هستیم شاهد طناب های اویزان شده از ساختمان های بلند یا همان اسمان خراش ها هستیم. که با کمی تامل بیشترمی توان افرادی که در حال تمیز کردن پنجره ها و دیواره ی ساختمان هستند یا دارند نماشویی با طناب انجام میدهند را دید.

نماشویی با طناب چیست و اصلا از کی باب شد؟

خدمات نماشویی با طناب روشی برای تمیز کردن در ارتفاع است که طی یک دوره 25 ساله ایجاد شده است. همچنین در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یک روش ایمن و کم تحرک تر از کارهای سطح بالا شناخته می شود. علاوه بر این ها برای نماشویی اسمان خراش ها نیز به روش کار در ارتفاع مورد استفاده قرار می گیرد.

نماشویی با طناب یا نردبان یا داربست ؟

وصل کردن داربست به زمان زیادی نیاز دارد. و همچنین به هزینه زیادی برای نصب احتیاج دارد و از معایب دیگر ان می توان به اشغال یک فضای کار و منطقه بزرگتراشاره کرد. و اما نردبان نسبت به دو روش دیگر خطر بیشتری دارد. و به دلیل محدودیت طولی نردبان ها همیشه نمی توانند به همه مکان های لازم برسند. پس با این حساب بهترین گزینه برای تمیز کردن نماهای کثیف در حال حاضر نماشویی با طناب می باشد.

مزایای شستشوی نما با طناب ؟

تمیز کردن پنجره ها و نماها و در واقع شستشوی با طناب ثابت می کند که یک روش مقرون به صرفه ، ایمن و بدون مزاحمت تمیز کردن دوره ای برای ویندوز های خارجی است. ار مزایای شستن نما با طناب می توان به: حداقل زمان راه اندازی، نیاز نداشتن به بستن جاده یا پیاده رو به صورت غیرمجاز و امکان انجام شستشوی مرطوب دستی سنتی که برای دستیابی به نتایج استثنایی وجود دارد ، نماشویی با طناب در اکثر برنامه های تمیز کردن ساختمان ها و ساختمان خراsش ها وجود دارد.

شستشو با واترجت

یکی از کارهایی که باعث می شود ساختمان هایی زیبا و تمیز داشته باشیم استفاده از نماشویی با واترجت  است. شستشوی فشار بالا اغلب ثابت می کند سریعترین ، ایمن ترین و موثرترین روش شستشوی ساختمان ها است.

سازه های  فلزی و نماشویی

روش نماشویی با طناب کاملاً متنوع برای دستیابی به کارخانه های فولادی ساختاری سطح بالا است. این کار با استفاده از تکنیکی به نام کمک به بالا رفتن انجام می شود که در آن تکنسین ها با استفاده از تجهیزات و دانش ویژه شستن نما با طناب را انجام می دهند تا با روشی ایمن در اطراف فولاد حرکت کنند و بتوانند کارهای نظافتی از جمله حذف گرد و غبار و خاک را انجام دهند.این روش بسیار کارآمد ، ایمن و موثر برای تمیز کردن کاره های فلزی در مناطقی است که نمی توان به ان ها درساختمان های تجاری دسترسی داشت.

نماشویی با طناب (روش داف)

روش داف روشی است که با استفاده از اب جوش پرفشار که دمای ان بالاتر از 150 درجه است به تمیز کردن نماهای ساختمان می پردازند. البته می توان درجه اب را کاهش داد ولی این موضوع تاثیرانچنانی در میزان تمیزی ساخنمان ندارد. از این روش معمولا برای تمیز کردن ساختمان های نسبتا قدیمی مانند کلیساها استفاده می شود تا ریسک صدمه زدن به ساختمان ها تا حد بالایی کاهش یابد و همچنین همه ی کثیفی ها از بین برود. در این روش از داربست هم کمک گرفته می شود تا مقرون به صرفه باشد.

شستشوی نما با طناب (روش قطره ای)

ساختمانهای تجاری ، صنعتی و میراثی همگی دارای سیستم هایی هستند که باید با از بین بردن و زدودن خاک و ضایعات ، از ان ها نگهداری کرد و باعث مهار حفره هایی شود که باعث ایجاد مشکلاتی پرهزینه می شود. با این روش می توان لکه هایی که بر اثر افتادن از ارتفاع نیز بوجود می ایند را نیز از بین برد.

پیش از تحویل ساختمان ، پیمانکاران اصلی باید اطمینان حاصل کنند که ساختمان نوساز برای مشتری و صاحب ساختمان تمیز است. تابلوهای شیشه ای و روکش فلزی غالباً دارای گرد و غبار هستند که با استفاده از روش های گفته شده می توان ساختمانی تمیز به مشتری صاحب ساختمان تحویل داد.

نماشویی با طناب روشی مؤثر برای دسترسی به نمای بیرونی و لعاب یک ساختمان است که نیاز به تمیز کردن بعد از ساخت دارد. در جایی که کوهنوردان و یا داربست ها حضور ندارند.

امنیت کار

کارایی نماشویی با طناب نسبت به سایر تکنیک ها از میزان خطر کمتری برخوردار است. این به این دلیل است که یک قلاب همیشه به دو لنگر و طناب متصل خواهد شد و افراد تحت استانداردهای دقیق و گزینش و آموزش قرار خواهند گرفت.در اکثرشرکت هایی که این امکانات را ارائه می دهند کلیه کارمندان باید در یک جلسه ایمنی ماهانه شرکت کنند که در آن کلیه جنبه های تجهیزات ، رخدادهای احتمالی مورد بحث قرار می گیرد. همه تجهیزات روزانه و یا مطابق توصیه سازنده مورد بازرسی و بررسی قرار می گیرند.کارکنان در مؤسسات آموزشی تخصصی ، آموزش و گواهی را می گذرانند و به مشاغل بالایی نیز دسترسی دارند ، بنابراین آنها متخصصین سطح بالایی هستند و همچنین کیفیت کار انان توسط مالکان کنترل می شود.

سیستم تمیز کردن در ارتفاع به معنای این است که شما وقت کمتری را برای تمیز کردن پنجره خود صرف می کنید و زمان بیشتری را برای تماشای منظره صرف می کنید. برخی از شرکت هایی که این خدمات را ارئه می کنند این خدمات را به صورت پکیجی به مشتریان خود ارائه می دهند.

تمیز کردن پنجره کاری وقت گیر است و اغلب انجام آن دشوار یا خطرناک است. این به طور معمول شامل نردبان کوهنوردی ، آویزان کردن از پنجره ها و بعد از ساعت ها کار ، احتمال دارد که هنوز احساس خطر را داشته باشید. اما با داشتن یک تیم حرفه ای و به طور منظم از این کار خود برای شما مراقبت می کند ، یک درخشش در تمام طول سال خواهید داشت و افتخار محله خود خواهید بود.

نتیجه گیری

نماشویی با طناب در مقایسه با دیگر روش های موجود روشی مناسب با هزینه متناسب است که می تواند در کمترین زمان ممکن ساختمان ها را به نحوی عالی صیقل دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *